
რეცენზია / მიმოხილვა
ეჭვი ადამიანის ბუნების შესახებ
„ჰოი“ მათ ერთერთ სპექტაკლს ქვია და ამიტომაც დაარქვეს კომპანიას ეს სახელი.

თევზი - მინის მიღმა
თეატრი ათონელზე მორიგი საინტერესო პრემიერა გაიმართა - გეგა გაგნიძის საავტორო სპექტაკლი - „იოსები“, რომელიც ფრანც კაფკას რომანს „პროცესს“ ეფუძნება.

შობა, რომელიც აკრძალეს
პროგრამაში აღნიშნულია, რომ „ნაწარმოები შთაგონებულია ქართული მხატვრული ლიტერატურის შედევრებით“, მაგრამ მაყურებელი იოლად მიხვდება, ვის შედევრებსაც ეხება საქმე - გენიალურ რეზო გაბრიაძეს.

აფხაზეთის თემა ყოველთვის აქტუალური და ემოციურია
მარჯანიშვილის თეატრში ამბროლაურის კულტურის ცენტრთან არსებულმა თეატრალურმა დასმა ნინია სადღობელაშვილის ცნობილი პიესა ,,ბამბაზიის სამოთხე“ წარმოადგინა.

ილია - ყოველთვის თანამედროვეა
ოზურგეთის თეატრის ერტერთი წამყვანი მსახიობი ბელა კიკვაძე ბოლო წლებში საინტერესო ინდივიდუალურ პროექტებს გვთავაზობს.

მახინჯ სისტემას შეგუებული ადამიანის ბედი
ახალგაზრდა რეჟისორმა გეგა გაგნიძემ, რომელსაც უკვე რამდენიმე საინტერესო თეატრალური პროექტი აქვს შექმნილი

„ზვავი“, როგორც ლაკანის სიზმარი
თუნჯერ ჯუჯეროღლუ თურქი დრამატურგია, რომლის კალამსაც ეკუთვნის პიესა „ზვავი“, სულ ცოტა ხნის წინ რეჟისორ თორნიკე სულაბერიძის მიერ განხორციელებული მესხეთის სახელმწიფო დრამატულ თეატრში.

სად ვ/ცხოვრობთ?!
გეგა გაგნიძე, დამდგმელ გუნდთან ერთად, გვიჩვენებს სასტიკ რეალობას იუმორითა და ირონიით, ამ ჟანრის სპექტაკლებისთვის უჩვეულო სიმსუ ბუქითა და სილაღით.

ვინ არის მტერი
სპექტაკლის ნარატივი აგებულია საბრალო ადამიანის ცხოვრების გარშემო, როგორ ექცევა სოციუმი ბუნებით სუსტ ადამიანს.

„ … ქართველ ქალთა ვნახე კრება!“
გიორგი მარგველაშვილის რეჟისურით ერთ მოქმედებად წარმოდგენილი თითქმის ორსაათნახევრიანი დადგმა, როგორც ყოველთვის, ამჯერადაც გულგრილს ვერავის ტოვებს.

სიყვარულდაკარგული ოჯახის დრამა
პიესის მიხედვით და სპექტაკლშიც მოქმედება ერთი დღის განმავლობაში ხდება - დილიდან გვიან საღამომდე და ამ ერთ დღეში აისახება ოჯახის დაშლის, შეიძლება ითქვას გაცამტვერების დრამატული ამბავი.

ოჰ, ეს კაცია ადამიანი...
სენაკის თეატრის ორივე სპექტაკლზე გაყიდული ბილეთების მიხედვით სრული ანშლაგი იყო.

ვაჰაი, შენს ჰაკის, უჯუშ!
ლეო ქიაჩელის ნოველა „ჰაკი აძბა“ ნამდვილ ამბავზეა დაფუძნებული, რომელიც სოხუმში მოხდა.

ტაირონების სახლის „ბედნიერება“
იუჯინ ო′ნილი იშვიათი სტუმარი იყო ქართულ სცენაზე, თუ არ ჩავთვლით თემურ ჩხეიძის სპექტაკლს „სიყვარული თელებს ქვეშ“ რუსთაველის თეატრში

როდესაც სიყვარული ძალადობაში გადაიზრდება
“ლინეინის სილამაზის დედოფალი” მაკდონას ერთ-ერთი ყველაზე ცნობილი და შთამბეჭდავი პიესაა, რომელიც უბრალო, ჩაკეტილ სივრცეში მცხოვრები ორი ადამიანის ცხოვრებას აღწერს.

არ შეუძლია მტ(ვ)ერი არ იყოს
„მტერი“, ფორმისა და სპეციფიკის მხრივ, „შერეული“, სხვადასხვაგვარად შეფერილი სპექტაკლია, სხვადასხვა ხერხისა და ფორმის გამოყენებით.

საშიში კომედია პატარა სახლში - ფარსით აღწერილი სინამდვილე
კომედია, განსაკუთრებით ფარსი, ხშირად რჩება ის ჟანრი, რომელსაც კრიტიკოსები გვერდს უვლიან - თითქოს ზედმეტად მსუბუქია სერიოზული ანალიზისთვის.

„ნუღარ გამოხვალ ოთახიდან“ - პოლიტიკური ფარსი 5 ეპიზოდად
“ნუღარ გამოხვალ ოთახიდან, ოთახი ხომ ახლობელი პენსეაა,
და ეს ნაგავიც სრულიად დაგაკმაყოფილებს, მით უფრო მაშინ, როცა ჩვენს იქით, არც ევროპაა, არც აზია - ჩვენს იქით უიმედობაა და სანამ ჩვენ ვეღარ ვიყიდით პურს და ვეღარ გავაკეთებთ ტყუილ სუპს, ევროპული ოჯახი უარგვყოფს და დავიღუპებით?

„მტერი“ თოჯინების თეატრში
„ბულინგი“თანამედროვე საზოგადოების ერთ-ერთი მწვავე სოციალური მოვლენაა.

მანდრაგორას ნაყენი და სასწავლო თეატრის სცენაზე დატრიალებული ფარსი
ნიკოლო მაკიაველის პიესა მანდრაგორა, 1512 წელს დაიწერა და მიჩნეულია აღორძინების ხანის საუკეთესო კომედიად. მოქმედება ფლორენციაში ხდება და ჩვენ ვხდებით იმის მომსწრენი, თუ რისი გაკეთება შეუძლია ადამიანს მიზნის მისაღწევად.

ცხოვრება ნელ - ნელა გვცვლის!
„გრძელი დღის შემოღამება“ ავტობიოგრაფიული პიესაა. ო’ნილის მამა მსახიობი იყო.

ცინობერები VS საზოგადოება და რასაც მოითხოვს სახელმწიფოს კეთილდღეობა...
სასპექტაკლოდ გადაკეთებული ტექსტი და დიალოგები - საბა ასლამაზიშვილისა და მანანა ანთაძის ერთობლივი ნამუშევარია.

ზვავი - მეტაფორების ქვეშ მოყოლილი სპექტაკლი
ქართველ რეჟისორებს, როგორც აღმოჩნდა, უყვართ თუნჯერ ჯუჯენოღლუს პიესა „ზვავი“, რისი თქმის უფლებასაც მაძლევს სხვადასხვა თეატრის არაერთი დადგმა.

ერთ ღამეში წარმოჩენილი საზოგადოება
დრამისა და კინოს მსახიობის სპეციალობის III კურსის სტუდენტებმა წარადგინეს თავიანთი ნამუშევარი სახელწოდებით „ღამის აურზაური“.

ტრაგიკული ევერესტი
ამერიკელი დრამატურგის იუჯინ ო'ნილის „გრძელი დღის შემოღამება“ - პრემიერა თუმანიშვილის კინომსახიობთა თეატრში 17 მაისს გაიმართა, რომლის ინსცენირების ავტორი და რეჟისორი დიმიტრი ტროიანოვსკი გახლავთ.

მტერი
ნიკა საბაშვილი სპექტაკლში „მტერი“ გვიხატავს საზოგადოებას, დაუდნობელს და ულმობელ ს, ადამიანებს მანკიერი თვისებებით და ინდივიდს, რომელიც ცხოვრებამ და გარემოებებმა აქცია მარტოსულ ადამიანად.

მედეას ბედისწერა
ლაგოდეხის თოჯინებისა და დრამატულმა თეატრმა ორი წლის წინ რაჯდენ კერვალიშვილის მონო სპექტაკლი „მედეა“ შესთავაზა ქართველ მაყურებელს.

ცეკვა „რიორიტას“ მელოდიის ფონზე...
საქართველოს რადიოში თეატრალური ხელოვნების ამ ჟანრის ჩამოყალიბება ბევრად უფრო ადრეულია.

„მესამე რაიხი“ კამერულ თეატრში
ანასტ ასია ნავროზაშვილის სპექტაკლი „მესამე რაიხი“- სინდრომი“ ბერტოლდ ბრეხტის პიესის „შიში და სასოწარკვეთა მეამე რაიხის იმპერიაში“, მიხედვითაა შექმნილი.

ნაცნობობიდან უცნობობამდე და ერთმანეთის პირადი ცხოვრების ქსელში ახლართული ერთ დროს მეგობრები
მოზარდ მაყურებელთა თეატრის სცენაზე გიორგი სულთანიშვილმა პაოლო ჯენოვეზეს კინოსცენარი გააცოცხლა და შეეცადა ჩვენთვის ეჩვენებინა ის, რომ ყველაზე უცხო და უცნობი შეიძლება ჩვენთვის ყველაზე ახლო ადამიანი აღმოჩნდეს.
