top of page
ქართული პიესა
Button
Button
Button
Button
Button
theatrelife.GE
Electronic archive of Georgian theatre
THEATRE THEORY
ტატო ჩანგელია - ბერტოლდ ბრეხტის პიესის „კავკასიური ცარცის წრე“ - ანალიზი
ტატო ჩანგელია - დიდი იმედიდან, დიდ იმედგაცრუებამდე - კავკასიური ცარცის წრე და პრივატიზაცია
ტატო ჩანგელია - დიდი იმედიდან, დიდ იმედგაცრუებამდე - სტალინისტური და პოსტსტალინისტური ეპოქა
ტატო ჩანგელია - პოლიტიკის ესთეტიზაცია - თეატრის პოლიტიზაცია
ტატო ჩანგელია - თეზისები პოლიტიკური თეატრისთვის
ტატო ჩანგელია - მაყურებლის პარადოქსი - LIVING THEATER
ანტონენ არტო - თეატრი და სისასტიკე
გერტრუდ სტაინის პეიზაჟური დრამატურგია - ანა კვინიკაძე
ჰაინერ მიულერის პოეტიკის შესახებ - გიორგი ჯამბურია
არტურ ადამოვი, უფსკრულის უმაღლესი წერტილი
ანტონენ არტო, ალქიმიური თე ატრი
ანტონენ არტო, თეატრი და კულტურა
მიხეილ ჩეხოვი, მსახიობის ტექნიკის შესახებ
კონსტანტინე სტანისლავსკი, მსახიობის მუშაობა საკუთარ თავზე
გიორგი ტოვსტონოგოვი - რეჟისორის პროფესია
ანტონენ არტო - ბოლო მოვუღოთ შედევრებს
ნ. გორჩაკოვი - სტანისლავსკის რეჟისორული გაკვეთილები
კონსტანტინე სტანისლავსკი - ჩემი ცხოვრება ხელოვნებაში
კონსტანტინე სტანისლავსკი - მსახიობის მუშაობა თავის თავზე
ანტონენ არტო - წერილები სისასტიკეზე
მიხეილ კალან დარიშვილი - რომანტიზმიდან ნატურალიზმამდე
მიხეილ კალანდარიშვილი - ნატურალიზმი ქართულ თეატრში
მერაბ მამარდაშვილი - ევროპული კულტურის რაობა
ოქტავ მანონი - თეატრი და შეშლილობა
არტონენ არტო - სისასტიკის თეატრი
აკაკი ბაქარაძე - პროზა თუ დრამატურგია?
კონსტანტინე კაპანელი - რენესანსი ლიტერატურაში
ავგუსტ სტრინდბერგი - ფ რეკენ ჟულის წინასიტყვაობა
არისტოტელე - პოეტიკა
ბერტოლდ ბრეხტი - პატარა ორგანონი თეატრისთვის
დენი დიდრო - პარადოქსი აქტიორზე
კეიტი მიტჩელ ი - რეჟისორის ხელობა
კონსტანტინე სტანისლავსკი - წერილები სამსახიობო ხელოვნებაზე
ელენე თოფურიძე - ლუიჯი პირანდელოს ფილოსოფიური კონცეფცია
მერაბ გეგია - კონფლიქტის პოეტიკა (რომაული თეატრი)
გიორგი ხომერიკი - ძველი ბერძნული ტრაგედია
გიორგი ხომერიკი - ძველი ბერძნული ტრაგედია
ჰორაციუსი - პოეტური ხელოვნებისათვის